close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה הנדימן ומה הוא עושה?

מערכת שורשא אב, תשפד05/08/2024

על מנת להבין כמה עולה להזמין הנדימן, ומתי צריך בכלל להזמין אותו, ריכזנו עבורכם רשימת שאלות ותשובות הכוללת דברים שחשוב להיות מודעים אליהם

תגיות:
איש שיפוצים הנדימן
צילום: pexels

אם אתם שואלים מה זה הנדימן ומה הוא עושה בבתים, במשרדים או אפילו במפעלים גדולים, יש לכך כמה תשובות. במילים פשוטות, הכל תלוי בכישורים האישיים שלו, כי הנדימן הוא אינו איש מקצוע מורשה או מוסמך. מה זה אומר? – קראו כאן >>

מי אתה, הנדימן?
חשמלאי, טכנאי גז, אינסטלטור, קבלן בנייה ועוד כהנה וכהנה אנשי מקצוע שונים,

איש שיפוצים הנדימן
צילום: pexels
הם כולם אנשי מקצוע שעוברים הסמכות שונות. כפועל יוצא מכך, הם נקראים אנשי מקצוע מורשים, כלומר הם עברו אי אילו קורסים וסדנאות לימוד אשר הסמיכו אותם לבצע את העבודות שלהם. בניגוד לאנשי מקצוע אלה, הנדימנים הם אינם מורשים, כלומר ברוב המקרים אין להם הסמכה רשמית. עם זאת, בימינו בהחלט ישנם קורסים של הנדימנים, אבל זה עדיין לא אומר שהחוק מחייב אתכם להזמין "הנדימן מורשה", כי אין דבר כזה.

אפשר להזמין הנדימן מוסמך? יש דבר כזה?
לחלוטין אפשר להזמין הנדימן מוסמך שעבר סדנה ארוכה ועבר לימודים בתחום, אבל החוק לא מחייב אתכם לפעול כך. אם אתם רוצים, אתם יכולים להזמין כל הנדימן שרק תחפצו להזמין. בהקשר הזה של הדברים, חשוב להבין כי מציאת הנדימן באתר הנדימן פלוס מאפשרת לכם לברור בין הנדימנים שונים ולבחור באחד הנכון. כיצד? באופן הבא:

  • בדיקת ביקורות: באתר הנדימן פלוס תוכלו למצוא ביקורות על הנדימנים מכל קצוות הארץ, כאשר כל ביקורת, דירוג והמלצה ניתנים על ידי לקוחות בדיוק כמוכם.
  • השוואת מחירים: תוכלו לקבל 3 הצעות מחירים מאת הנדימנים מומלצים באזור המגורים שלכם, מה שיעזור לכם לא רק להוזיל עלויות אלא גם לבדוק איזה הנדימן עובד לפי מחירים מומלצים לצרכן.
מתי צריך הנדימן וכמה יעלה בכיס?
על מנת להבין כמה עולה להזמין הנדימן, ומתי צריך בכלל להזמין אותו, ריכזנו עבורכם רשימת שאלות ותשובות הכוללת דברים שחשוב להיות מודעים אליהם. אם תפנימו את המידע להלן, תוכלו להימנע ממקרים בהם הנזק מתרחב כתוצאה מאי ידיעה ו\או הזנחה:

שאלה: האם תליית טלויזיה מצריכה הנדימן?
תשובה: כן ולא. אם אתם יודעים לעשות את זה בעצמכם, אחלה, אין כל מניעה בטיחותית לעשות זאת לבד. אם לא, הנדימן בהחלט יכול לתלות אותה עבורכם במחיר ממוצע של כ-250 – 350 ₪.
שאלה: תליית ערסל מצריכה הנדימן?
תשובה: האמת, שכדאי, כן. זאת, כי ערסל חייב להיתלות בצורה בטיחותית כדי שחלילה לא יקרוס בזמן שמשתמשים בו. עלות ממוצעת – כ-250 – 350 ₪.
שאלה: מתי צריך לקבע רהיטים לקיר?
תשובה: בדרך כלל מטעמים עיצוביים, או כאשר יש ילדים קטנים בבית ואתם מעוניינים למנוע קריסה של הריהוט עליהם, מה שעתיד לעלות כ-150 – 300 ₪.

לא מצאתם מענה לשירות הספציפי הנדרש לכם? בדקו כעת את מחירון הנדימן פלוס עבור מידע מקיף יותר. 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה